dijous, 25 de setembre del 2014

Quan anar a un Psicòleg i Psicoterapeta?

Pot ser aquesta pregunta ens la hem fet més d'una vegada. I pot ser, també aquestes altres:
-el que m'està passant és normal o anormal?
-necessito ajuda professional o és un procés normal que li passa a tot el món?
-Estic boig o estic lúcid? la meva parella, familiar... està bé del terrat o és una interpretació que faig jo?
Doncs per començar, direm que el fet de que es puguin fer aquestes preguntes indica un bon nivell d'auto-consciència i orientació a la realitat, és a dir, "no estem per lligar" tenim el suficient judici perquè utilitzem l'intel·lecte per fer-nos preguntes.
-no estar "per lligar" vol dir que no necessito ajuda o pel contrari també la podria necessitar?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada